Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 27-Nov-2010 12:09 Email | Share | Bookmark
MAHA International 2010

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MAHA kali ini ayah tak bawak budak2 seperti tahun yg lepas,sebab ayah nak cari maklumat tentang Ayam Kampong dan Burung Walit.Akhirnya hanya Haziq yang sanggup nak ikut temankan ayah.
Sehingga petang hanya dewan utama A,B dan C sahaja yang sempat dijelajahi.Booth luar dewan tak sempat nak tengok.Kat situ rasanyer lagi banyak maklumat yg diperolehi.Apakan daya,cuma hari ni jer yang FREE.Hari lain dah penuh schedule....Beli mesin rumput pun x sempat nak bawak balik....
Lain tahun boleh g lagi...hehehe


Ayah..


























View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net