Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 16-Oct-2010 21:30 Email | Share | Bookmark
Bola Sepak Piala Sultan Selangor 2010

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tahun ni dapat lagi tiket percuma(yg tak de no siri=tak de peluang utk dapat cabutan bertuah..).
Setakat setahun sekali dua g Stadium tu kira OK lah utk ajak anak2 merasai keseronokan berada di Stadium.
Seperti biasa,pasukan pilihan Selangor di BELASAH teruk tahun ni.Baru jer wisel bertiup,dah KENA sebijik...?!Akhirnya separuh masa dah kena 3 bijik.Berderu penonton keluar stadium.Kita pun cabut balik juga.Sampai luar stadium,dpt tgk dari BIG SCREEN...kedudukan dan 4;0...!??
Esok pagi bukak paper..pilihan Selangor dah kena 6;0....Nasib baik tak tunggu sampai habis perlawanan...hahaha

Tak semeriah dulu2..tak de bungapi,tak de pertunjukan payung terjun...hanya ada Dato David Arumugam Alleycat, Jamal Abdillah dan Franciscar Peter....
Pengalaman baru shooting waktu malam kat stadium...

Ayah




























View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net