Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 24-Jul-2010 12:00 Email | Share | Bookmark
Family Day (EPMB Group)-Sunway Lagoon.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Setelah sekian lama tak ada FamilyDay,kali ni penyertaan yang teramai kut>?
Dianggarkan lebih 2500 orang datang ke Sunway Lagoon.Peps-JV saja ada 23 bas.(Tak termasuk yang datang dengan kenderaan sendiri).
Warna tema=Hijau pucuk pisang...Hari tu masa Hari Ilmu pun ,Jabatan HUtan bagi kaler TShirt ynag sama.Kat Sunway lagoon pun ada team lain yg pakai baju yang sama kaler..??!! Wah...Memang hijau muda ni jadi pilihan ramai pada tahun ni..??
Tahniah buat Mama yang duduk jaga beg dari kul 930pagi sampai kul 3.30petang dengan sabarnyer...??

Bersesak2 lah jugak dengan pelancong dari Arab/Timur Tengah ni....Yang elok siap berpurdah..yang daring tu dah macam mat/minah saleh......

Nasib baik ayah "tutup" mata..hehehe

Ayah

















































View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net