Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 25-Apr-2010 12:30 Email | Share | Bookmark
Amal Islami-Daerah Petaling @ SRAI S7

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sebulan sebelum program ini dijalanlkan,Nana dah sibuk berlatih Nasyid utk pertandingan Amal Islami Daerah Petaling yg di host kan oleh SRAI S7.
Nana main alat musik "MARACAS"....baru sekali berlatih,dah pecah marakas tu bila terjatuh.Teramatlah lembutnya kerana di[perbuat dari kayu yg tak kuat.Nak mengganti,tak jumpa lak kedai alat musik kat Shah Alam ni.Akhirnya bagi duit jer kat cikgu utk ganti yg baru.
Tiap2 minggu berpesan ngan ayah supaya datang tengok dia buat persembahan.
Wahhhh...bukan main bersemangat lagi ber MARACAS kat belakang,tersengih dan tersenyum simpul SUKA......
Malangnyer,tak dapat nombor pun........jadilah utk pengalaman dia...mewakili sekolah.


Ayah

























View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net