Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 1-Jan-2010 03:00 Email | Share | Bookmark
Pelancaran Pemasaran Pelan E-BioAsli.

Concorde II Hall
Promosi....!
Otai BioAsli dan Duta2.
Kehadiran sangat memberangsangkan.
Tonggak BioAsli
Sessi fotografi bersama duta2 produk
Aksi Ultraman pun ada..!
Briefing sebelum majlis bermula.
Aweks2 BioAsli
VVIP
Taklimat oleh Pengarah Urusan.
Hilmi the Gimmick pun hadir.
Anjang Aki pun ada...
Team utara...
Wakil selebriti..Mat Over
Wakil Tlk. Panglima Garang.
Kaza beri ucapan.
Team Kelab Jutawan KL
Boleh...!
Sessi bergambar bersama idola masing2
Dan peminat2
Hilmi n BioAsli member
Suma yang melekat,,pompuan...!
Hari sehari suntuk masa ayah untuk BioAsli.Jemputan dari Tokeh BioAsli -Tn Hj Ishak Basiran utk mengambil foto2 pada majlis pelancaran ini.Mungkin dia berpuas hati dengan assignment pertama semasa pelancaran kat Bluewave bulan Nov '09 yang lepas.
Sebelah pagi adalah sesi pengambaran bersama duta2 BioAsli-Kaza dan Rahim Kijol.
Oleh kerana sesi fotografi agak lewat,ayah pun rushing amik pelbagai posing utk tujuan promosi sambil mengejar waktu solat Jumaat.Hasilnyer kurang memuaskan dari segi pencahayaan.
Sebela petang selepas solat Jumaat,dah ramai tetamu datang.Yang datang naik satu bas pun ada.Nampak gayanyer kerusi yang disediakan tak cukup.Kehadiran tetamu sangat memberangsangkan dan diluar dugaan.Kawan2 yang ayah hantar SMS tu cuma Mail-Klag jer yang hadir,tapi x sempat jumpa kerana ayah sibuk kat depan.
Selain dari Kaza dan Rahim,selebriti2 lain yang datang ialah Anjang Aki(Baharuddin Hj Omar),Hilmi the Gimmick dan Mat Over.
Selesai event,Tn Haji huloqkan beberapa helai note RM50....Syukur...!Walaupun ayah tak mengenakan caj.Malam tu ayah lak belanja sekeluarga dengan "gaji" tu...hehehe

..(Ayah)...

Nota;
Lepas tu ayah rasa nak demam,sakit dan sengal segala betis dan peha.......Ambik foto ni pun kena ada kekuatan stamina jugak rupanyer......maklumlah ,kerja sehari suntuk..!!!!

























View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net