Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 18-Oct-2009 19:00 Email | Share | Bookmark
Adik kandung "SAYANG"....

Tak pulak dia nak menangkap GUPPY ni....!!?
Semenjak kehilangan "Sayang" awal Ramadhan lalu,suma org merindui dia...Kebetulan pulak emak kandung "Sayang" melahirkan 2 ekor lagi anak yang sebijik sama kaler macam "sayang".
Kalau sebelum ini bukan main garang lagi bila kita nak dekat walaupun hari2 lepak kat laman kita...akhirnya,mungkin kerana "kelaparan",dia memberanikan diri dekat bila ayah suakan baki makanan "sayang" yg masih berbaki.

Ayah terpaksa belikan makanan baru bila dia dah pandai men"giau2" tiap pagi sebelum pergi kerja dan setiap petang bila ayah balik kerja...............merayu supaya diberi makan.

Shot ini ketika adik "sayang" menghilangkan dahaga kat kolam ikan....,ikan2 guppy tu berkerumun....hehehe

Akhirnya suma "ter"sepakat memanggil adik "sayang" ni="SAYANG" jugak..?..!


...(Ayah)...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net