Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 25-Sep-2009 17:00 Email | Share | Bookmark
XTVT Raya...(5th,6th & 7th day)...

Belek anak kucing.
Check telinga,mulut
Yg hitam ni cantik..masih menyusu.!
With new cycle - oren MyVi
Hampir senja.
Waktu nak mandi.
3 jentera utk 1 hektar.
Segalanyer jentera buat..
Siap dalam masa 20 minit jer.
Lopak dan "londang" mudah diredah...
Basikal menjadi transport rasmi.
 
 
 
1)Mengulit anak kucing.
Semenjak "sayang" hilang kat surau masa terawih lalu,masing2 rindu kat "sayang".
3 ekor anak kucing yg masih menyusu kat rumah embah jadi mangsa.Tak pernah di pegang orang,anak2 kucing ini tengah menunjukkan "garang" nya.Esoknya,ibu kucing dan anak beranak berpindah tempat lepak kerumah sebelah.....hehe

2)Membajak sawah.
Dah lama cuti raya,3 traktor memasuki bendang kering embah utk membajak.Ayah tak lepas peluang amik foto setelah lama tak ada subjek utk di shot...

3)Sofia dapat basikal baru.
Janji ayah terpaksa ditunaikan utk belikan basikal adik.Celik mata jer tanya basikal..!? (Psyco betul lah adik ni..?)
Suma org ada basikal masing2 utk ronda2 keliling rumah,adik nak juga...walaupun ngan roda 4 je...
Kalau nak harapkan org bagi pinjam..?
Sori ler.....permintaan melebihi pengeluaran@supply dimusim perayaan ni..hehe...

...(Ayah)...












View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net