Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 29-Aug-2009 19:23 Email | Share | Bookmark
Buka Puasa @ Laguna Park-Pulau Indah.

Waktu yg dinanti2kan sepanjang Ramadhan....!!
Selera aku ker Nelayan yg nak dilayan...?
Selat yg bersih,boleh main jetski.
Speed boat..
Sendiri pandu.!?
Layan anak2.
Tunggu mentari terbenam..
3 serangkai
Dinner utk sikecil
Kembar..?
Table 1
Sicilik ni ada juga
Table 2
Table 2 juga
Table 3
Table 4
Us..! table 5
Tokeh kedai dan pelanggan.
Jom balik...
 
Hari ini kita menyertai majlis berbuka puasa di restoran kepunyaan kawan2 mama.Ada 5 table yang sempat datang.

Lokasi;Selera Nelayan,Laguna Park,Pulau Indah.
Menu ; Seafood...katanyer..! (Dah logiknyer kat tepi laut......?Kalau biasa2 jer,tak yah lah g jauh2...).

Lokasi yg bersih dan menarik.Cuma perlukan promosi yg berterusan supaya boleh menyaingi "Tanjung Gila" dan Muara Ikan Bakar kat Pelabuhan Klang tu.

Cuma nak tolong promotekan restoren kekawan kt FP nih....
Walaupun masjid hanya beberapa ratus meter sahaja dari restoran ni,lebih bagus kalau ada kemudahan surau yg lebih sempurna dimasa akan datang....!

...(Ayah)...

Menjelang Maghrib kat Lombong @ Kg.Gajah,Perak tempohari.

(Foto oleh Sdr.Samsi-Canon)



















View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net