Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 21-Aug-2009 18:30 Email | Share | Bookmark
Manhattan Fish-sebelum Ramadhan.

Tgh order menu.
Lain macam punyer senyum jer..?
Atuk Kuroda..dah berjanggut dan botak!
Ngan anak dara ayah.!
Cucu2 angkat Atuk Kuroda
Pia dan aiskrim dan kek.
Bagus "botton" ni..?!
Cicah sini...
Udang with cheese..kena bakar dulu.
Promotion Ramadhan set.!
Fish and Fish
Ku Bersama Mu...!
Ayong....!
Semalam Atuk Kuroda telefon,nak ajak makan2 sebelum bulan posa.Lagipun memang dah lebih sebulan tak jumpa dia dan makan2 ngan dia selepas BON ODORI hari tu..Kebetulan Ayong pun hari ni balik cuti dari asrama,terus bersiap ke Subang Jaya.Tempat makan yg biasa...kat SUBANG PARADE...!

Tak banyak citer yg keluar kerana banyak makanan yg masuk mulut..hehe
Apa2 pun selamat berpuasa esok......

Kalau ada masa nanti nak ajak Atuk lagi berbuka posa...hehehe.. dan sentiasa Atuk Kuroda yg tolong bayarkan..

...(Ayah)...

Nota1;1st Audit utk TS 16949 semalam berlangsung dengan jayanya......
Bulan Nov akan berlangsung 2nd Audit pulak....ARGHHHhhh...lega....


Nota2;Bila Atuk berjanggut dan botakkan kepala...macam hero animasi kartun Jepun jer...(Dragon Balls Z kut..?)












View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net