Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 15-Jul-2009 06:30 Email | Share | Bookmark
Botol Susu lagi.!!???

Wahh.....!membotol lagi ker..?
Sambil terlena2...
Nyotttt.....!Shrooott!
Sambil menunggu giliran mandi,anak2 akan dapat servis "botol susu".Biasanyer hanya Pia sahaja yg dapat servis ini.Itupun selepas doktor berpesan supaya minum susu kerana berat badan tak seimbang dgn kadar umur.
Sejak minum susu,baru ada pertambanah berat...
Haziq pulak dah bertahun dah berhenti susu,tetapi semenjak kebelakangan ni,badan dia makin susut.Dah boleh "main gitar" dah....rangka badan mula nampak.Nampak gaya kena paksa minum juga ni...Kalau nak harapkan minum susu kat gelas......alamat tak terminum la gamaknyer tu
Pagi ni ayah sumbat jer..mulut nganga menyambut,tapi rasa pelik,celik mata tersenggih(macam malu)...ayah kata hisap ler..ayah tak bocorkan rahsia ni kat Hasif(kawan baik nyer..)

...Membesar sebagai JOHAN......

...(Ayah)....





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net