Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 27-Jun-2009 13:00 Email | Share | Bookmark
Kejap Comel?....Kejap Sayang..??

Mengendap sang tupai....
Sunbath...
Waktu duk cam ni baru leh fokus...manual daaa...!
Tido..
Polish ekor...
Gaya comel...
Gaya apa ni?
Cat walk jer tak de foto..
Kucing nih dah semakin besar....Kalau sesapa balik rumah,dia akan meluru dapatkan kaki ayah atau mama...menggesel2kan ekornya.
Dulu masa kecik..semua anak2 panggil "comel"...bila dah besar sikit,depa panggil "sayang" lah pulak....!!??

Gelilah pulak ayah nak jerit..."sayangg..!!..sayangg..!!" memanggil comel ni,..nanti jiran ingat kita ni menunjuk2 sayang kat mama lah pulak...!?(misunderstanding punya kes la tu..?!).

Masih tak boleh duk dalam rumah waktu malam atau semasa rumah kosong....atas dasar utk kesihatan anak2. Melepak lah dia duk luar rumah walaupun Doc. yg merawat dulu kata jangan bagi keluar rumah...hehehe
Walau macamana pun,comel@sayang masih makan makanan kucing lagi.....

....(Ayah)...






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net