Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 27-Jun-2009 12:00 Email | Share | Bookmark
Kereta lama.....!

Hari ni..
Semalam..
On Tow?
Skuter ke 2.
Berehat sebentar.
Adik...!
Klu nampak camera ayah..gaya ni jer lah...!
Over acting..!
Hujung minggu dalam suasana "pandermic H1N1" yg semakin banyak,hanya rumah jadi tempat beriadah utk mengurangkan sebarang risiko jangkitan.Lebih2 lagi Shah Alam dah ada beberapa kes...
Kereta merah lama zaman Nana kecik2,dikeluarkan dari simpanan.Warna merah yg telah pudar tapi masih boleh jalan lagi.Tali kat stereng yg masih terikat utk ayah tolong tarik kereta masa depa tak reti nak "drive" lagi..
Sofia pun sebenarnya baru tahu camna nak "kayuh" keta ni...

...(Ayah)...






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net