Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 14-Jun-2009 08:00 Email | Share | Bookmark
Menebar jala lagi..

Kami dan tasik
Menebar jala dan tgk jaring.
Dapat si Kaloi
2nd kaloi...lebih besar.
Jom kita ketengah.!?
HArapan tinggi utk udang.
Tunjuk skill tebar jala atas sampan.
Boleh tahan...!?
Dah panas,jom balik.!
Pemandu sampan dan pelancong..!Penat..
Gaya kolonial-semalam....
Bandingkan saiz Sang Kaloi dan kaki ayah.
Sambil nak menjenguk bubu,kail dan jaring yg dipasang semalam,kami tak puas hati sebab malam tadi punya aktiviti perkhemahan yg terganggu kerana hujan lebat yg turun.
Harap2 dapat udang lagi,tapi hanya kaloi besar yang dapat.Nampak gaya udang tak keluar waktu siang....!??Semalam pun start menebar jala dah maghrib baru dapat udang galah...
Apa2 pun,pengalaman menarik pagi tu tengok org menjala,memasang bubu,bangau,helang cari makan,dll....

Terimakasih utk Izam yag setia mendayung sampan..ayah pulak duk jer sebab nak "shooting" aktiviti kitaorang pagi ni..
Kami bawa 2 kamera (Nikon dan Canon)...

...(Ayah)...





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net