Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 6-Jun-2009 12:00 Email | Share | Bookmark
My Family@Fraser Hill

Tengok empangan dulu.
Hilangkan bosan dalam keta.
Sampai di Fraser Hill
Tower ni dah jadi "hijau".
Sebelum tghari.
Rehat jap.
Nana
Haziq
Makan lah..!
Kat sini bangunan belum siap.
Mengadap padang golf.
Makan rojak buah
Petang Sabtu yg ramai pengunjung..
Hanya ada 2 kedai runcit..berhampiran balai.
Salah satu puncak.
Bunga kertas yg terjuntai.
Rumah Uncle yg cantik ala hotel.
Adik dgn gayanyer...
Sebelum sarapan.
Main jap...
Sarapan roti Arab jer...cepat!
Salah satu banglo baru.
Lain kali kita menginap sini.?!
Masih awal pagi.
Antara rumah lama.
Curam sangat dalam dibelakang tu
Ewahh...!
Antara banglow di FH
Lapangan memanah.
Uncle Ah Lock dan family.
Aktiviti sepanjang di Fraser Hill.
1)Melihat pemandangan sekitar FH.
2)Mandi Air Terjun Jeriau.-refer next entry.
3)Menyusuri semua TRAIL.(Rompin Trail,Mager Trail,Hemmant Trail & Suradi Trail)-refer next entry.
4)Menunggang Kuda.-refer next entry.

Oleh kerana FH ni tak sebesar CH,maka pi mai pi mai tang tu jugak pusing dia.Anda gerenti tak akan sesat punyer.Lain kali kalau nak datang sini,kena shopping "makanan" dulu kat bawah,kerana cuma ada 2 kedai runcit yang ala kadar jer barangnyer.Lebih2 lagi kalau ramai anak ni.
Kami akan datang lagi,tapi untuk balik hari jer la...sebab malam tak de apa2 aktiviti yang menarik.

Yang lain,foto2 kat sini yang lebih baik penceritaan nyer......layannnn...

...(Ayah)...















View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net