Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 28-Mar-2009 14:38 Email | Share | Bookmark
Kami perkenalkan-Bapak Persian & Gerai Buah RNR Tapah....!

Biru mata hitam ku...!Kembang bulu2 ku...!
Jambu dan Jambu..yang jual pun kira "jambu" jugak..
1-Memperkenalkan bapak anak kucing Parsi yang mama bela tu....dah liar..tak nak didekati.
Jumpa dia setelah seminggu mama bela anak kucing tu,lepak2 kat depan rumah.
Ini berdasarkan warna dan bulunyer yang kembang tu..Mana dia pergi agaknya selama ni....? Mencari nafkah ker..?

2-Bulan lepas singgah sini nak beli jambu batu tanpa biji-siap bungkus,"terkena" bila ada jambu yang terlalu masak,dah tak rangup dan lembik.Tapi ayah beli pakai pilih dan timbang,puas hati..suma segar2 dan tak terlalu masak.Inilah gerai yang ayah pilih.....sebab suma gerai jual benda yang sama...! Dan ayah juga percaya,bekalan buah2 ni dari sumber yang sama gak...!! hehe...

...(Ayah)...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net