Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 8-Mar-2009 14:01 Email | Share | Bookmark
From Taiping with LOVE...6-(Zoo Taiping)

Pintu masuk Zoo Taiping
Cucu Zirafah kut..?
Berinteraksi ngan gajah.
Nak rasa kulit gajah ni..
Masih2 berhati2 ngan gajah..
Pokok angsana,memang popular kat Taiping
Buaya tunjuk ekor jer
Obesiti....!
Tram?..2X naik dah..!
Tasik Taiping
Dalam perut ada isi..huek!
Ingat nak Night Safari kat sini,tapi budak2 dah letih...ayah pun letih jugak,tak larat nak bersengkang mata lagi.
Jadi esoknya kita p Zoo Taiping.
Oleh kerana hari tak berapa sesuai nak berlepak2,kami naik Tram sampai 2 kali pusing.Tak dapatlah nak "layan" hobi ayah ni.Tak banyak gambar yang menarik kat sini..

...(Ayah)...









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net