Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 23-Feb-2009 14:00 Email | Share | Bookmark
Sungai Buloh-tengok bunga(part 2).

Bunga2 halus comei
Ada aroma tersendiri ni.
...???....No comment.
Spesis okid harimau-tiger
Dah biasa tengok ni kan..?
Corak dan warna yg lembut..
CLOSE_UP photo@semi-macro...???

OKID...?
Pernah berhabis RM 50 setiap minggu kerana beli okid kat Sg Buloh ni....
Sekarang...?
Hanya tinggal beberapa jenis yang lasak kat pokok mangga depan rumah...Yang jenis manja2 tu suma dah kembali ke azali...hehe
Apa2 pun,minat mama kat okid tak padam...Ayah bagi syarat,kalau nak jugak beli,tolong lah jaga sendiri.....
Ayah tak mampu nak belai dia,sebab ayah pun sekarang tanam pokok yang senang jaga dan tahan lasak jer..


...(Ayah)...







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net