Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 17-Feb-2009 06:11 Email | Share | Bookmark
Taman Tasik Shah Alam-Part 1.

Mengadap WetWorld.
Menara MRCB,SA Sentral dan Plaza Perangsang.
Latarbelakang Masjid Negeri
Pokok yg jadi tumpuan.
Ambil kesempatan ni...!
Anak2 muda berlatih.
Shah Alam in green.
Tiada rotan akar pun berguna..
Keselamatan d Utamakan.
PAU pakcik aiskrim..pas tu ayah kena bayar.
Ada surau.
Tandas yg bersih.(20sen jer)
Tumpuan sekeluarga.Mak ayah letih berdiri...
Release tension kan?...
Gabungan Masjid dan bangunan tertinggi
Masjid dari taman...
Selalu layan anak2 yang ke"boring"an bila duk kat rumah hujung minggu kesini,tapi kali ni nak promote sikit tempat ni.Banyak improvement yang ditambah kat taman ni.....untuk keselesaan pengunjung,disamping kedai Akuarium yang besar (masuk percuma) dan WetWorld tu...
Kemudahan lain,gerai makan ada,pakcik aiskrim yg sentiasa berlegar2,penjual belon yg mendera ibubapa dan kadangkala penjual krepek yg mobile pun ada.

Ini baru sebahagian dari keseluruhan Taman Tasik ni....
LAYANNnnn...... yang ni dulu....

Nota;Ayah perlukan tripot utk amik scenery sebelah malam..Port cantik dah ada dalam kepala nih.......

...(Ayah)...














View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net