Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 31-Dec-2008 09:57 Email | Share | Bookmark
Cerita Haziq ke sekolah...

Masuk sekolah rendah (Darjah 1)
Simulasi,Teknologi FBI-Haziq,25 tahun akan datang..!?
Pra Sekolah di Tadika Ar Raudhah(Masjid Negeri Shah Alam),berusia 5 dan 6 tahun.(sekarang tadika tu kat Surau Seksyen 2).
Pengalaman lucu masuk tadika...?
Menjerit dan menangis sakan pada hari pertama pendaftaran.
Sebabnyer....?Guru kelas "merampas" beg yang disandang supaya semua murid meletakkan beg di sudut kelas.Mungkin kurang faham dengan arahan cikgu,mati2 dia tak nak lepaskan (dalam" ketakutan" kehilangan hartanyer).Satu masjid dengar jeritan dia....Alamak,....turn anak aku lak menangis nih.....!!!
Ayah dan Mama gelak kat luar kelas.

Pengalaman pahit buat Haziq...?
Mendapat luka 1 inci dibawah dagu semasa dalam bas ke tadika.Pagi2 terus ke Klinik Hikmah.....Terus dapat 3 jahitan.Bila Mama sampai kat klinik jer.....terus meraung...tadi elok jer...????(anak manja Mama lah katakan...?)

Kelainan..?
Kepala berpusar 2 arah yg bertentangan menyebabkan Haziq dapat "style rambut" BECKHAM secara semulajadi..Glamer lah sekejap.....!!!!(Walaupun sesuai utk membela kambing,bukan gelecek bola...!)
Cuba tgk ...!"tower" kat gambar tu ada walaupun rambut dah potong nipis.

...(Ayah)...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net