Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 29-Dec-2008 11:00 Email | Share | Bookmark
Atuk Kuroda baru baik demam....

Makin kurus dah berserabai janggut Atuk...
Tahun lepas...sihat
Di laman rumah Atuk.
Boleh nampak Masjid/SUK Shah Alam dari sini.
Menara air ni dari jauh pun nampak..
Lafite Apt. Atuk...banyak pokok
Setelah sibuk kesana kemari sepanjang cuti,dah lebih 1 bulan tak call tanya kabo atuk Kuroda.Mama rasa tak sedap hati,terus call sendiri Atuk...cakap basic NihonGo sikit2,pas tu ayah jugak nak sambung cakap bila atuk membalas merapu cakap Jepun...!!
Bila call jer,terus dia mengadu dan 10 hari terbaring demam.!
Terus ayah janji nak jenguk dia dan temankan pergi membeli barang dapur kat Carrefour USJ.
Mama pun pagi2 buat bubur nasik utk Atuk Kuroda.......

"Beras pun dah habis" ..katanyer.
Kebetulan hari ni pun cuti Maal Hijrah.Selepas shopping,KFC,antar balik,kami g Mydin USJ cari beg sekolah anak2 .

...(Ayah)...







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net