Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 23-Nov-2008 14:30 Email | Share | Bookmark
Happy Birthday Haziq...!!!

Kek Coklat + Kacang Hazel..(Mama buat).
Tentu sedap..kalau mama yg buat..
Tapi..ini bukan "permintaan" Haziq...!
Hadiah yang penting..!
Hadiah Jam Digital Idaman Haziq....
Haziq mengharapkan dapat hadiah yang istimewa(Jam tangan digital)-siap sanggup nak sunat cepat,asal dapat jam cepat.Tapi Ayah dan Mama dulu pernah janji kalau lepas bersunat nanti baru nak belikan.Oleh kerana dah teringin sangat dan selalu sebut2 nak jam tu,Ayah dan Mama pakat belikan jam idaman dia sempena Harijadi ke 9 ni.
Kek coklat istimewa,Mama nak buat sendiri.Kalau beli pun memang tak habis punya.Ayah dan Mama beli jam tu semasa ke Pasar Tani Stadium pagi tadi.Boleh tahan canggihnyer,menarik dan murah.Tapi Made In China la..(penjual tu kata Made In Hong Kong).Dari harga Rm39,boleh tawar sampai RM 20..!
Berbaloi juga sebab nampak ORI dan ada kualiti jugak.Siap demo pakai playar lagi utk calarkan cermin jam tu...tak bercalar.
Semasa membuka hadiah,Haziq tersengih suka bila dapat Jam Tangan Digital..!!!Mungkin dia pun tak sangka akan dapat jam tu.Sampai ke tidur dia tak tanggal jam tu.Wahhh...boleh la melaram esok ke sekolah tuisyen nanti.....
Jagalah betul2 jam tu..jangan sampai hilang macam yang dulu2 tu..(beli mahal2 pun tak guna.)

Semoga jadi anak yang patuh kepada ibubapa.....

...(Ayah)....




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net