Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 22-Nov-2008 11:30 Email | Share | Bookmark
PETROSAINS-KLCC

PetroSains KLCC-Tingkat 4
F1 Car
With Dinasour....
Something new..?
How to be a pilot...
Nampak STAR tak?
Angkasawan Haziq..
Permainan Interaktif...
Main games..
Fokus...!
Mama n HAziq
Ski Jump Simulator
Nak tonton Filem 3D..!
Main2..
Time Tunnel
Speed corner.
DarkRide..
Tiket Masuk
With "Bob the builder"..
Kos sarapan pagi....
Di KFC-Lunch at 4pm..!
Pandangan menarik...
Pos Suria KLCC
Cuba pandang lama2 kat tengah...!
Nak citer panjang2 pun tak guna jugak,pasal suma org dah tau.....
Anyway....satu pengalaman yang menarik buat anak2 yang sedang membesar.Dulu bukan tak nak ajak.....nanti depa lebih main dari nak dapat pengetahuan...
Bertolak awal dari rumah kerana menjangkakan ramai orang.Sampai kaunter tiket pukul 1030am tapi boleh masuk dalam kul 1130am.Gunakan masa yang terluang utk pergi sarapan dulu.Memang betul kata adik kaunter tiket tu..sekurang2 nyer perlukan masa 3 jam utk habiskan journey dalam PetroSains tu....
Kami masuk 1120am dan keluar jam 330pm.Bergegas solat Zuhor dan menunggu lama utk dapatkan meja kat KFC....ramainyer manusia semakin petang2 ni.......

Satu pengalaman yang berguna.....

...(Ayah)...keletihan....

















View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net