Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 1-Nov-2008 20:00 Email | Share | Bookmark
Selamat Ulangtahun ke 9-NANA.....!!!

Cheese Cake-(Bakers Cottage)
Nana dah 9 tahun.
Adik2 yang lain tumpang seronok..
Doa selamat oleh Haziq...
Buka hadiah..sofia tolong buka...
Mama pasangkan gelang tangan.
Mama "setting" kan gelang.....
Tahun lepas sambutan Harijadi di jamak kan antara Nana(1/11),Sofia(17/11) dan Haziq(23/11).Beli kek utk 3 celebration.Tahun ni nampaknya ayah kena buat asing2,pasal nanti ada yang tak puas hati.Lagipun ayah dah janji nak bagi "hadiah" pada setiap anak2 sempena harijadi.Kalau idak kang ada yang ter"sentap" lak..(meminjam word Mama...)
Apa2 pun,buat Sofia...semua celebration macam dia punya sendiri.Hadiah tu dia yang tolong bukakan.Hadiah utk Nana ialah 2 pasang anting2 dan seutas gelang.Memang la seronok si Nana,kerana tengah "gila" menda2 tu.
Ayong dah ucapkan wish kat Nana semalam bila dia call dari asrama.

Semoga menjadi anak yang baik dan patuh pesanan Ayah dan Mama.
Selamat Berjaya.

...(Ayah)....







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net