Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 10-Oct-2008 09:14 Email | Share | Bookmark
Aksesori d ofis ayah...!

Biskut,Jem dan Kopi...
Pewangi bilik.
Bilik ayah agak besar dan berkaca disekeliling.Tapi,oleh kerana bilik ayah tak de 'Rahsia",dan mengamalkan mesra pekerja (kalau boleh nak ikut style Jepun...duk satu ruang ngan staff tanpa bilik..!),ayah akan buka pintu dengan penyendal getah.Lagi pun senang nak menjerit panggil orang,tak yah keluar bilik..hehehe...
1-Central Aircond ayah tutup,sebab terlampau sejuk.Amik aircond dari luar je...sebab tu buka pintu bilik.
2-Bagi men"yegar" kan bilik...ayah taruk pewangi..malangnyer cepat habis kerana bilik yang besar.(harap2 nanti ada sponsor-dapat free pewangi.Pasal ayah dah "iklan"kan brand ni secara percuma kat sini.....)
3-Waktu kerja yang tak mengikut masa,(tak dapat berehat mengikut waktu rehat)...ayah bawak biskut,jem dan kopi segera jer....anytime boleh makan & minum sementara menunggu lunch...
Gambar bilik keseluruhan.?...tak dapat di sertakan disini.Nanti kena rompak lak...hehe

...(Ayah)...







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net