Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 19-Sep-2008 06:45 Email | Share | Bookmark
Aksi dalam kereta....

Balik kampung ni...
Self Photo
Yo...!
Baru jer mulakan perjalanan..
Ambik peluang mintak cium.
Dalam UNSER ayah..
Tiap kali memulakan perjalanan jauh....balik kampung,kenduri,travelling..anak2 yang paling excited dalam keta.Kalau perjalanan lebih 1 jam,biasanyer masing2 akan tidur.Untuk menghilangkan boring,kamera ayah jadi mainan,masing2 nak tunjuk bakat ambik foto atau video.Ini sebahagian foto yang dirakam dalam keta.Ayah sebagai pemandu,hanya tengok depa ni beraksi....
Walaupun hanya 4 orang anak,tapi riuhnyer mengalahkan 10 orang.Bergaduh,merajuk,menjerit,melompat buat ayah "pening" kalau layan karenah depa ni.Apa ayah buat...buat "dek" memandu seolah2 tak de apa2 berlaku.
Kalau dah tak "riuh",maknanyer depa dah tido lah tu.........
So pandai2 lah co-pilot(mama) layan anak2...citer2?,makan2?,minum2? dll.

Nota;
Biasanyer baru beberapa km memulakan perjalanan,mama akan keluarkan "makanan" dari bekas tupperware.....Baru jer berjalan,dah nak makan.....?!hehe...Ini budaya yang mama lalui semasa mama kecik2 dulu.

...(Ayah)...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net