Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 31-Dec-2007 10:56 Email | Share | Bookmark
Foto Pilihan - "Album Anak2ku07-Sofia"

Aisss.....ahhh..sedap!
Game Barbie jadi pilihan.
Syabon Dama-satu kepuasan
Fotogenik tak..?
Digi...Ku bersama mu...!
Baru belajar posing...
Melawat Guppy..
Telekung Nana jadi bahan uji..
Boring kat kereta..?
Dah letih..saya tido....
Sofia dah makin besar dan keletah bercakap.Mana idak nyer...ramai "guru2" yang becok dan berakal kat rumah tu!Sapa lagi kalau tak si Abang Haziq dan Kak Nana.Walaupun badan nyer agak kecil dibandingkan dengan usia nyer 5 tahun.
1-Kalau ke Kedai Runcit Maria-Buih sabun adalah pilihan utama.Agak obses terhadap belon dan buih sabun.Sanggup letak balik keropok kalau bleh buat pilihan salah satu.
2-Paling cekap kalau main komputer atau laptop ayah.Mainan kegemaran ialah "dressing@make over" princess atau barbie doll.
3-Kalau meniru orang lain..memang cekap.Tak mengaku kalah,dia pun "boleh buat" jugak.
4-Baju kurung atau baju ala2 princess adalah baju yang digemari.Kalau boleh kat rumah 24 jam pakai baju tu...
5-Kurang tidur (lewat tidor) dan kuat makan......!!Tapi badan kecik..? Iyer la dik...lahir tak cukup bulan kan....??!!
6-Susah nak cari baju dan seluar..Selalu tak de saiz.....

...(Ayah)....







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net