Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 31-Dec-2007 09:24 Email | Share | Bookmark
Foto pilihan - "Album Anak2ku07-Haziq"

Wajah Rasmi 2007
Baring2 hobi saya...hehe
Belasah ayah nyer Laptop,main game
Ayah...tukang gunting diraja
Gigi baru cabut..
Tugasan hujung minggu
Nak try jadi Spiderman.
Basikal baru,ayah belikan...
Sofia punya=Saya punya jugak...
Aktiviti balik kampung...lawat kawasan.
Sebotol dulu sebelum mandi...
Apa2 pun boleh jadi barang mainan
Satu2 nyer waris lelaki ayah dan mama.Kira kembar Nana lah ni.Sebab jarak umur selang setahun jer.Sama2 bergaduh,sama2 demam,sama2 kena rotan,sama2 main......
1-Bercita2 tinggi nak jadi angkasawan.
2-Senang disuruh dan ringan tulang tolong mama ke dapur.
3-Kepala "berpusar 2"..Rambut bertemu ditengah2 kepala-ada ala2 David Beckham berjambul tajam semulajadi.Serasi kalau bela kambing...hehe..
4-Permintaan dia kalau tak dapat....mengamuk sakan...jenis tak penyabar.Kalau nak..masa tu jugak,tak leh tangguh2 esok ker..lusa ker...
5-Masih hisap botol,kerana susah nak makan nasi.Bila bulan posa..kurus kering....!
6-Rambut..! Ayah jadi tukang gunting.Jimat RM8...!!Rambut pun senang putong,pasal rambut terpacak jer....
7-Anak manja mama.Ngan ayah dia takut nak mintak apa2,walaupun ayahnyer ni "baik"..hehe

....(Ayah)....







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net