Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 31-Dec-2007 08:36 Email | Share | Bookmark
Foto pilihan - "Album Anak2ku07-Nana"

Peace 2x
Dengan Bibik "busuk"
Ada ker gaya selebriti...?
Partner Haziq bermain..
Suka menyakat Sofia
Dah mula nak pakai tudung...
Anak ke-2 ni selalunyer agan aktif dan agresif.Tak padan pompuan,tapi aksi macam lelaki.Lebih2 lagi dapat main ngan Haziq tu.
1-Anak yang take care adik2 nyer.
2-Suka provoke Haziq,gelak2 ketawa berdekah2...pas tu gaduh....!!
3-Tak leh duk diam.Kalau disuruh diam,Nana akan tidor...
4-Teliti dengan kerja dan main.
5-Kuat merajuk...Mungkin jarak usia ngan Haziq yang dekat,memerlukan lebih perhatian dari mama dan ayah.
6-Sifatnya yang "low-profile",menyebabkan kurang menonjol dan orang selalu lupa pasal @ existance Nana.
7-Guru besar nombor 1 bagi Sofia....pening...pening...!! (kata mama).
8-Mempunyai 6th sense yang kuat.Mana orang letak barang,kat situlah kaki dan tangan nyer "menjalar".....hehe.

...(Ayah)...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net