Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 19-Aug-2008 18:00 Email | Share | Bookmark
Ikan Laga Haziq n Nana.

Haziq-Biru,Nana-Merah
Masa kat MAHA hari tu,Haziq berkenan la pulak ngan ikan laga.Masalahnyer sapa nak mengangkut kesana kemari..?Dah lah ramai bersesak nak naik tram tu.Tak kuasa la pulak.Nak memujuk Haziq,ayah kata masa balik nanti kita baru beli.Ingatkan dah lupa....sampai dalam keta asik mengamuk.Hai ..jenuh la mama menadah telinga,sebab kalau tak dapat,nama mama yang disebut.Ngan ayah,Haziq tak berani.Dari Putrajaya ke Shah Alam asik merenggek.Oleh kerana tak tahan dia merenggek,terpaksalah singgah kat kedai ikan S17.
Sampai rumah,Nana lah pulak merenggek kerana belikan Haziq ikan,tapi Nana punya tak beli pulak? Terpaksalah pujuk lagi sorang.Hari Rabu lepas balik kerja,terus ke Akuriam Shah Alam kat sebelah Wetworld tu.Beli lagi sekor ikan laga.......
(memang macam kembarlah depa dua orang ni..)!!!
Agak2 kalau tak nak jaga..ayah nak masukkan dalam tempayan yang sekarang ada ikan guppy.Kut2 bleh dapat kacukan "gapla" pulak...!??hehe...

...(Ayah)... .




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net