Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 30-Aug-2008 22:00 Email | Share | Bookmark
Perarakan Menjelang MERDEKA-Dataran Shah Alam.

Lokasi yang kurang menarik..
Tak tunggu bungapi...ngantuk dah.
Pasukan agensi swasta
Antara peserta yang menarik
Semangat Merdeka
Wah....seronoknyer Sofia..
Oleh kerana Ramadhan menjelang pada 1 Sept.,sambutan Merdeka diadakan pada malam "countdown" 31 Ogos.,sama seperti sambutan Merdeka 2 tahun lepas,iaitu sebelah malam.Agak bernasib baik kerana hujan tidak turun walaupun cuaca agak tidak menentu sekarang ni.
Oleh kena sambutan hanya peringkat Selangor sahaja,tak lah grand macam di peringkat pusat.Hasrat Haziq nak tengok "Kereta Kebal" tak kesampaian,kerana yang ada malam tu hanya kereta antik VolkWagen jer.......
Tamat perarakan,masing2 dah ngantuk.Hujan pun turun rintik2.Sebelum lebat,kami pun balik rumah jer...tak tunggu sampai pukul 12 tgh malam dan bungapi.

SELAMAT HARI MERDEKA...."Perpaduan Teras Kejayaan".....

...(Ayah)....





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net