Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 2-Feb-2007 10:00 Email | Share | Bookmark
Bengkel ISO 9002 @ Cameron Highlands

Bengkel.....dan bengkel.
Tak leh pisah....
Lawatan sambil belajar...
Dan posing2....
Lepas bengkel..kena hirup udara luar
"Ayah...mama nak p kursus kat Cameron Highlands 3 hari.."kata mama minta izin lebih kurang sebulan sebelum berangkat.Ingatkan kursus apa...rupanyer bengkel ISO jer...(kalau kat kilang swasta macam ayah ni kira training ISO lah....).Swasta selalu buat inhause training jer...kalau nasib baik,dapatlah training kat hotel 3 bintang dekat2 ofis jer...
Itu lah GOMEN namanyer....untung kerja ngan GOMEN ni,ada peruntukan nak buat jauh2,pas tu hotel pun 5 bintang.Training 5-6jam,yang lain "lawatan sambil belajar"...
Jangan mare ye mama,dan juga orang2 GOMEN.Ayah pun kalau bleh nak masuk gomen jugak dulu,tapi Wak Man tak bagi ayah masuk GOMEN walaupun Wak Man ada kabel nak buat cam tu....
Bila dah ramai tanggungan dan komitmen ni tak leh la nak lompat ke GOMEN lak,pasal gajinyer yang "jauh beza".Kang lari budget bulanan...hehehe...


...(Ayah)...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net