Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 19-Aug-2007 09:00 Email | Share | Bookmark
Kuala Kangsar(Labu Sayong)-Trip.

Bermalam di rumah Norli/Kak Lus
Singgah ke Labu Sayong jap.
Beli Labu jer....
Singgah kenduri di Bagan Serai
Antara hasil Perkampungan Labu Sayong.
Ada jemputan kenduri kat Bagan Serai-Kerabat Opah yang rajin datang beraya atau kenduri.Oleh kerana ayah pun tak pernah pergi rumah dia semenjak kahwin sampai sekarang,so kita pun decide nak hadir kenduri kawin anak dia ni-demi merapatkan persaudaraan "kulaan".Sambil nak kesana,kami plan nak singgah Ipoh-ruman Alin dan menginap di K.Kangsar-rumah Norli/Kak Lus.Barulah ke Bagan Serai dan terlanjur dah sampai,kita pun plan terus ke P.Pangkor lepas tu.
Pagi2 lepas sarapan kita nak tengok industri Labu Sayong di Kuala Kangsar.Kerana masih awal pagi,tak ranai lagi orang datang.Tokey kedai pun baru bangun tidor kut..?
Tak ada apa nak diborong pun,cuma beli Labu 2 biji,buat kenangan.Lagipun bleh dapat harga bagus berbanding harga di KL atau Shah Alam.....lebih kurang 50% jer....


...(Ayah)...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net