Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 23-Nov-2007 20:00 Email | Share | Bookmark
Happy Birthday Celebration for Sofia,Haziq & Nana

For Sofia/Haziq/Nana
Mana Sofia...?
Meniup lilin yang seronok.
Mama tolong potong..
Tiup n potong...eyahhhh...
Makan hiasan dulu.
Sedap ker....
Kan susah kalau gigi tak de..
Oleh kerana Nana, Haziq dan Sofia lahir dalam bulan yang sama...maka kami pakat nak buat sambutan@beli kek pada hujung bulan.Kalau buat asing2,kopak jugalah ayah ni nak kena beli kek selang 10 hari.Lagi pun Ayong kebetulan ada dirumah balik dari asrama,meriah la sikit ramai2.Kek lain tak nak...suma nak kek coklat sahaja.Kalau ayah beli,nanati ayah beli Cheese Cake ...ayah sorang je ler habiskan.
Ayah selalu confuse yang mana satu tarikh lahir masing2.Anak baru 4 dah tak ingat tarih lahir...? Hanya Ayong jer yang lahir bulan Oct. Boleh la dikatakan suma anak hujung tahun.
Pada masa ni Sofia tengah tidur,jadi dia tak ada dalam gambar.

SELAMAT HARI JADI..
Semoga panjang umur ,murah rezeki dan jadi anak2 yang baik..
Amin..

...(Ayah)....





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net