Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 31-Aug-2007 08:00 Email | Share | Bookmark
Kawad Hari Kemerdekaan ke-50,2007

Peserta Team SUK
Kebaya....caya lah..
Ini foto standard...!Tak de org lain ker...?
Mama menyertai kawad dan raptai sempena Hari Merdeka kali ni,mewakili team SUK Selangor.Setiap tahun SUK menang perbarisan,dan tahun ni jugak nak mempertahankan kejuaraan tu.Macamanalah orang lain nak menang...sebab memang persiapan tu lebih awal dan latihan dijalankan secara bersungguh2.Siap ada jurulatih kawad lagi.Dah tu "budget" utk pakaian pun boleh tahan jugak.Kebaya kuning youuuu.....!!?Dari kepala sampai kaki..dibagi/disiapkan.Itu belum termasuk kasut,T shirt dan tracksuit masa latihan..
Mama dah pesan utk bawak anak2 menyaksikan perbarisan pada 31 Ogos di padang dataran awal2 pagi.Apakan daya kerana anak2 lewat malam sebelumnyer kerana gara2 tengok bungapi,masa balik terperangkap dalam kesesakan.Agak2 dah terang sikit,kejutkan anak2 dan terus ke dataran dalam pukul 9 pagi,tapi upacara dah habis.Cuma dapat tengok peserta perbarisan menuju ke bas masing2 nak balik dah.Tak dapatlah mama nak menunjukkan kehebatan pasukan mama pada anak2.Gambar jer pun jadilah..
Keputusan...dapat Naib Johan jer....alasan,kerana nak bagi peluang team lain menang.Asyik SUK jer....nanti team lain tak ada motivasi nak berkawad tahun depan pulak...betul tu....
Apa2 pun,tahniah untuk mama.....!!
Anak2...tahun depan lah kita tengok perbarisan tu.......InsyaAllah.

...(Ayah)...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net