Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 29-Sep-2007 10:00 Email | Share | Bookmark
Beli Baju Raya...JJ BBK..

Dah dapat baju ....
Haziq nak baju gambar Ultraman...!
Sofia punya yang ni OK tak?....
Ngam la baju ni...cantik..!!
Yahooo..baju baru kita..
Shopping untuk raya kali ini agak lewat kerana beberapa faktor.Salah satu faktor nyer ialah gaji yang belum dapat.Sempena Jualan Raya kat Jaya Jusco Bandar Baru Klang@Bukit Raja,kami pun pergi kesana awal2 pagi.Lagipun JJ tu tak sampai 2 km jer dari rumah.
Tak ada baju yang menarik kat situ,so kita terus ke Reject Shop.Orang pun tak ramai,so senang lah sikit pilih baju.Masing2 dah dapat baju yang dikehendaki hari tu.Peminat Ultraman pun dapat baju dia dah...
Untuk Sofia susah sikit nak dapat baju dia sesuai dengan umur,kerana badan dia yang masih comel lagi ,lebih kecil dari umur sebenar.Untuk Nana dan Ayong.....mama dah tempahkan baju raya.Kat sini beli utk pakai biasa jer.....

Selamat Menyambut Hari Raya...

...(Ayah)....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net