Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 10-Aug-2008 13:00 Email | Share | Bookmark
Selamat Pengantin Baru - Faizam n Ayu

Persada Raja Sehari
Selesai makan tunggu tetamu lain
Ngan Haziq
Ngan Nana
Tunggu pengantin sampai
Rombongan dah sampai
Tunggu Kompang...?
OK ..Dah ready,...jom naik.!
Selamat Pengantin Baru untuk HOD of Production.Anak muda yang sedang membara utk bekerja.Selamat melangsungkan perkahwinan di Kompleks Komuniti dan Kemasyarakatan (3K)-USJ.Kalau mengikutkan kad jemputan,baru semalam bernikah dan kenduri rumah perempuan.
Pukul 1.00pm dah sampai kesitu,masih belum ramai yang datang.Kalau ikutkan schedule,pengantin tiba bersanding pukul 1.30pm.Kami datang awal sebab nak balik awal,ada kenduri di Klang pulak.Mr Hong (Korean GM)dah janji dengan Malik nak datang rumah,ada kenduri kawin adik ipar dia,tapi ayah jadi pemandu la....pasal dia tak tau kawasan tu.
Kat situ terjumpa Kak Leha TEM - Tlk. Panglima Garang datang sekeluarga.Dapat lah citer sikit perkembangan TEM sekarang.Dah pencen akak tu,Jepun suruh tambah kerja kontrak.Anak2 pun dah besar....tak la sibuk sangat.Suami dia pun baru pencen.
Takut kelam-kabut,kami solat zuhor dulu kat kompleks tu sebelum bertolak ke Klang.
Sofia merengek nak masuk kolam renang sebab nampak ramai budak2 kat kolam renang tu.....Sementara tunggu Mr Hong turun dari dewan,jenuh lar menepis rengekan Sofia tu..
Semasa nak pergi solat tu,pengantin pun sampai..sempatlah amik gambar kejap dan video jugak.Kita dah upload dalam youtube.Cari la kat situ..haha.....
Cuma tak sempat tengok pengantin atas pelamin.Sebab tu gambar atas pelamin pun tak de.....Ada gambar pelamin jer............hehe...
Dengar khabar,cuti raya nanti nak g US,lepak rumah Mr Hong kat California-honeymoon.Kebetulan Mr Hong pun nak balik cuti 9 hari masa Raya Puasa tu.
Kami pulak pakat nak hantar dia ke Bangalore,India.Ada projek kat sana kebetulan kampeni pun nak hantar engineer minggu depan,bawak bini sekali...(gurauan kami jer...)!!!Boleh la main cak-cak celah2 pokok dan daun....hehe..

...(Ayah)....





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net