Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 5-Jun-2008 14:39 Email | Share | Bookmark
Bunga Raya Kuning dan Pokok Tomato

Bunga Raya
Tomato-Fertigation Plant
Anak2 mungkin tidak tahu apakah warna rasmi bunga kebangsaan Malaysia kerana sekarang pelbagai warna dan spesis bunga raya boleh didapati.
Mama pula teruja melihat pokok tomato yang ditanam dalam polibeg yang berbuah merah menyala ditepi jalan ketika dalam perjalanan ke Tanah Rata.Mungkin ia digunakan sebagai tarikan pelancung utk berhenti di gerai tepi jalan melihat pokok tomato.Walabagaimanapun kami singgah memang betul2 nak tengok pokok tomato saja.....walaupun pelbagai benda dari makanan,jem baju dan lain2 barang ada dijual di situ.....
Hari pertama mama dah request nak masuk ladang sayur......sementara nak jumpa ladang tu..masuk lah gerai ni tengok tomato.Ini adalah gerai pertama yang kami singgah...so anak2 masih kenyang sarapan pagi lagi...so selamat la ayah, anak2 tak mintak macam2...semasa berada disitu..

....(Ayah).... .




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net