Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  15  16  17  18  19  20  21  [22]  23  24  25  26  27  28  29  >  >>]    [Archive]
Saturday, 1-Aug-2009 21:00 Email | Share | | Bookmark
Konsert Antara Dunia-GAMIS

TGNA bermadah..(bukan bersyarah atau berucap)
Perasmian.
Mat Arab bernasyid.
View all 15 photos...
Konsert alternatif kat Shah Alam.Walaupun tak besar promosinyer macam JOM HEBOH...sambutan agak bagus juga.Anjuran adik2 U kita.Di dewan terbahagi kepada 3 bahagian.....
1)Keluarga,2)Bujang Lelaki,3)Perempuan.

Tempat; Stadium Malawati Shah Alam
Jemputan; TGNA (Tuan Guru Nik Aziz).
Penganjur; GAMIS (Gabungan Mahasiswa Islam Semenanjung).
Peserta; Hijaz,Raihan,Rabbani,Wakil Nasyid Indonesia,Wakil Nasyid Arab Saudi?
Masa; 8.30pm-12.00am

Pengalaman pertama anak2 ke konsert.Masing2 excited,kecuali adik yg "cepat boring"....

...(Ayah)...









Saturday, 1-Aug-2009 18:30 Email | Share | | Bookmark
Game "Baling selipar"

Baling....tak kena
Susun lain
Baling...tak kena gak
View all 4 photos...
Tak sangka lak anak2 ni pandai main baling selipar......games feberet ayah masa kecik2 dulu..pakar baling kasut dan pakar baling orang..
Bila depa main atas rumput..itulah jadinyer....memang susah selipar tu nak tumbang....
Kena lebih training baling tu anak2ku....


...(Ayah)...





Monday, 27-Jul-2009 18:30 Email | Share | | Bookmark
Durian "Bakal Mentua" Kak Huda....

Kak Huda dah pilih yg terbaik...
Nyum...nyum..!!
Semalam Kak Huda "bertemu" bakal mentua di Pahang.Balik Shah Alam,dapatlah buah tangan durian dan rambutan.Lepas balik keje dia hantar durian dan moktan kerumah.
Tebal,manis & lemak berkrim..disukai anak2.

Semoga kali ni terus "jadi" dan cepat kawin.....
Jangan memilih sangat.....cari lah yg ber"IMAN".

...(Ayah)...




Saturday, 25-Jul-2009 18:00 Email | Share | | Bookmark
Sepetang di tasik.

Gagak dah mula ke Shah Alam
Pondok terapung..?
Quality Inn and Wisma MBSA
View all 16 photos...
Beralih lokasi berhampiran restoran yg. baru siap.."Antah Batura"namanyer..
Tak crowded sangat dan seperti biasa,sementara menunggu anak2 main....sempat juga "menembak"...

...(Ayah)...










Thursday, 23-Jul-2009 17:31 Email | Share | | Bookmark
"Makan Durian" - keluarga EP Polymers....!!?

Peserta makan durian...!
Awek ni kata dia boleh habiskan 10 biji..??
Nyumm...!
View all 15 photos...
Minggu lepas Jom "Kucing Tido"....dapat makan hanya beberapa ulas jer....kali ni kampeni belanja makan durian da makan sepuasnyer.....
Sebab ayah bukan hantu durian,makan ala kadar jer dah kenyang.Itupun malam nyer kepanasan.

Walau apapun,xtvt ini adalah untuk mengeratkan silaturrahim antara pekerja dan yg duk kat ofis tu..Termasuklah GM Korean kitaorang..(Mr Hong Sung Mun),dah pandai makan durian..
Selain tu ada manggis satu bakul..tapi hanya separuh bakul jer habis dimakan..buah dah kecut la....
Durian..??habis....!!

Lokasi;
Parkir company.

Durian mana?
Pahang.

Berapa bakul?
4 bakul derian + 1 bakul Manggis.

Penyertaan?
Dalam 100 orang jer...

Lain kali kita anjurkan lagi...

...(Ayah)...







[<<  <  15  16  17  18  19  20  21  [22]  23  24  25  26  27  28  29  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net