Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 17-Nov-2010 06:04 Email | Share | | Bookmark
QURBAN @ Surau AL-ISLAH,S7

 
 
 
View all 52 photos...
Tahun ini ada 5 ekor lembu korban yg nak dikerjakan.Ayah hanya boleh offer jadi jurufoto x bertauliah utk majlis ini.Nak tolong potong daging pun memang dah ramai peserta.Tukang tumbangkan lembu adalah sahabat2 Bangladeshi yang pakar menumbangkan lembu dan melapah kepala,potong tulang dll.


Ayah
















































Saturday, 13-Nov-2010 12:30 Email | Share | | Bookmark
MBPJ-Laman Budaya

 
 
 
View all 55 photos...


















































Friday, 12-Nov-2010 18:00 Email | Share | | Bookmark
New Project Launch-D54T

 
 
 
View all 78 photos...











































Saturday, 6-Nov-2010 15:17 Email | Share | | Bookmark
Ronda Kotaraya @ Deepavali.

 
 
 
View all 54 photos...
Lokasi perayauan domestik : MidValley dan KLCC

Ayah



































Saturday, 16-Oct-2010 21:30 Email | Share | | Bookmark
Bola Sepak Piala Sultan Selangor 2010

 
 
 
View all 30 photos...
Tahun ni dapat lagi tiket percuma(yg tak de no siri=tak de peluang utk dapat cabutan bertuah..).
Setakat setahun sekali dua g Stadium tu kira OK lah utk ajak anak2 merasai keseronokan berada di Stadium.
Seperti biasa,pasukan pilihan Selangor di BELASAH teruk tahun ni.Baru jer wisel bertiup,dah KENA sebijik...?!Akhirnya separuh masa dah kena 3 bijik.Berderu penonton keluar stadium.Kita pun cabut balik juga.Sampai luar stadium,dpt tgk dari BIG SCREEN...kedudukan dan 4;0...!??
Esok pagi bukak paper..pilihan Selangor dah kena 6;0....Nasib baik tak tunggu sampai habis perlawanan...hahaha

Tak semeriah dulu2..tak de bungapi,tak de pertunjukan payung terjun...hanya ada Dato David Arumugam Alleycat, Jamal Abdillah dan Franciscar Peter....
Pengalaman baru shooting waktu malam kat stadium...

Ayah




























[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net