Laily & Tugimun - Family Stories
"Episod Perjalanan Kehidupan Kita"
By: Ayah n Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 5-Dec-2010 18:30 Email | Share | | Bookmark
Kg Gajah.....urusan tanam semula sawit.

 
 
 
View all 35 photos...
Dari Chenderong Balai,terus ke Kg Gajah.
Terus menjenguk kebun sawit yang menjulang tinggi yg semakin kurang berbuah.Dikenalpasti dari baka sawit kut...?Selepas perbincangan,pada dasarnya setuju utk tuan tanah menganntikan pokok sawit yg menjulang tinggi dengan yg baru dari baka sawit terkini.Pokok lama aka di "inject" ngan racun.Kalau ada rezeki,boleh lah disulam ngan pisang dan gaharu nanti....Sediakan jer kosnyer...hehe


Ayah



































Sunday, 5-Dec-2010 14:40 Email | Share | | Bookmark
Selamat Pengantin Baru FAIZ....

 
 
 
View all 6 photos...
Lokasi : Parit 5/6R, Chenderong Balai, Teluk Intan
Staff baru ayah yg jaga Perodua.


Ayah







Saturday, 4-Dec-2010 03:30 Email | Share | | Bookmark
MOKHDAR Method..Graduation Day

 
 
 
View all 25 photos...
























Saturday, 27-Nov-2010 12:09 Email | Share | | Bookmark
MAHA International 2010

 
 
 
View all 31 photos...
MAHA kali ini ayah tak bawak budak2 seperti tahun yg lepas,sebab ayah nak cari maklumat tentang Ayam Kampong dan Burung Walit.Akhirnya hanya Haziq yang sanggup nak ikut temankan ayah.
Sehingga petang hanya dewan utama A,B dan C sahaja yang sempat dijelajahi.Booth luar dewan tak sempat nak tengok.Kat situ rasanyer lagi banyak maklumat yg diperolehi.Apakan daya,cuma hari ni jer yang FREE.Hari lain dah penuh schedule....Beli mesin rumput pun x sempat nak bawak balik....
Lain tahun boleh g lagi...hehehe


Ayah..


























Wednesday, 17-Nov-2010 10:54 Email | Share | | Bookmark
Nana(11th) & Sofia(7th) nyer BIRTHDAY

 
 
 
View all 27 photos...




















Kek dari Jasmeen Home Delight Bakery...cantikkk...!!

Nana at 1st November.
Sofia at 17th November.

Moga jadi anak2 yang baik2 belaka...Aminn..


Ayah


[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net